Uncategorised

1. Osnovni podatki o katalogu

Naziv organa:

Javne službe Ptuj d.o.o.

Naslov:

Ulica heroja Lacka 3, 2250 Ptuj

Kontakt:

Tel.: (02) 620 73 41, http://www.js-ptuj.si

Odgovorna uradna oseba:

Direktor družbe: mag. Alen Hodnik, univ. dipl. prav.

Datum prve objave kataloga:

7. 6. 2010

Datum zadnje spremembe:

13. 7. 2011

Katalog je dostopen na spletnem naslovu:

http://www.js-ptuj.si

Druge oblike kataloga:

Katalog je dostopen tudi v tiskani obliki na sedežu družbe

 

 

2. Splošni podatki o organu in informacijah javnega značaja s katerimi razpolaga

2.1. Organigram in podatki o organizaciji organa

Kratek opis delovnega področja organa:    

Ustanoviteljica Javnih služb Ptuj d. o. o. je Mestna občina Ptuj. Družba je ustanovljena za izvajanje gospodarskih javnih služb na območju Mestne občine Ptuj in drugih dejavnosti, ki so v javnem interesu.

 

Družba je registrirana za opravljanje dejavnosti zbiranja, čiščenja in distribucije vode, zbiranja in odvoza odpadkov, dejavnosti deponij, ravnanja s posebnimi odpadki, kanalizacije in delovanja čistilnih naprav, dejavnosti javne higiene, oskrbe s plinastimi gorivi po plinovodni mreži, oskrbe s paro in toplo vodo, pogrebne dejavnosti, dejavnosti strokovnih služb in dejavnosti, ki so potrebne za nemoteno izvajanje zgoraj naštetih dejavnosti in dejavnosti v javnem interesu.

 

Seznam notranjih organizacijskih enot:

  • Direktor družbe
    • Pomočnik direktorja
    • Tehnični sektor:
      • področje energetike:
        1. služba daljinskega ogrevanja
        2. služba za izvajanje strojnih instalacij
        3. služba za izvajanje elektro instalacij
      • področje ravnanja z odpadki:
        1. služba za zbiranje odpadkov
        2. služba za obdelavo in odlaganje odpadkov
      • področje komunalnih gospodarskih javnih služb
        1. služba za vzdrževanje javnih cest in razsvetljave
        2. služba za vzdrževanje javnih površin
        3. pokopališka in pogrebna služba
        4. služba za upravljanje parkirišč in tržnice
    • Splošni sektor:
      • področje računovodstva in financ:
        1. kontroling
        2. mestna blagajna in glavna pisarna
      • področje za splošne zadeve:
        1. pravno kadrovska služba
        2. služba za stike z javnostjo
        3. služba za informatiko
        4. služba za upravljanje z objekti
        5. služba za turizem in organizacijo prireditev
      • Področje razširjenja programskih vsebin
        1. Televizijska dejavnost (PeTV)

Organigram organa:

Organigram Javnih služb Ptuj d.o.o.

 

 2.2. Kontaktni podatki uradne osebe, pristojne za posredovanje informacij

Pristojna oseba:

mag. Alen Hodnik, univ. dipl. prav.

Tel: (02) 620 73 42

 

2.3. Seznam zakonov, podzakonskih aktov in predpisov Evropskih skupnosti z delovnega področja organa

Državni predpisi:

-       Zakon o gospodarskih javnih službah

-       Zakon o javno-zasebnem partnerstvu

-       Zakon o javnem naročanju

-       Zakon o varstvu okolja

-       Energetski zakon

-       Zakon o gospodarskih družbah

-       Zakon o vodah

-       Zakon o pogrebni in pokopališki dejavnosti

 

Predpisi lokalnih skupnosti:

-       Odlok o ustanovitvi podjetja Javne službe Ptuj d.o.o.

-       Odlok o lokalnih gospodarskih javnih službah v Mestni občini Ptuj

-       Odlok o koncesiji za opravljanje določenih lokalnih gospodarskih javnih služb v Mestni občini Ptuj

-       Odlok o oskrbi s pitno vodo na območju Mestne občine Ptuj

-       Odlok o odvajanju in čiščenju komunalne in padavinske odpadne vode na območju Mestne občine Ptuj

-       Odlok o načinu opravljanja obvezne lokalne gospodarske javne službe ravnanja s komunalnimi odpadki v Mestni občini Ptuj

 

2.4. Seznam vrst upravnih, sodnih ali zakonodajnih postopkov

Vrste postopkov, ki jih vodi organ:

-       izdaja pogojev in soglasij

-       postopki javnih naročil

 

2.5. Seznam javnih evidenc, s katerimi organ upravlja

Seznam evidenc:

-       Kataster kanalizacijskega omrežja

-       Kataster vodovodnega sistema

-       Kataster GJI ravnanja z odpadki

 

2.6. Seznam drugih informatiziranih zbirk podatkov

Seznam zbirk:

 Letna poročila: AJPES - JOLP

 

3. Opis načina dostopa do drugih informacij javnega značaja

Opis dostopa do posameznih sklopov informacij:

-       na spletni strani http://www.js-ptuj.si

-       v tiskani obliki na sedežu družbe

-       stroški posredovanja informacij javnega značaja se obračunavajo skladno z uredbo, ki ureja posredovanje in ponovno uporabo informacij javnega značaja

 

4. Informacije javnega značaja po ZDIJZ

Seznam desetih najpogosteje zahtevanih informacij javnega značaja:

-       Informacije javnega značaja po 11. odstavku 10.a člena ZDIJZ

-       Informacije javnega značaja po 12. odstavku 10.a člena ZDIJZ

 

E-račun je brezplačna elektronska storitev, ki nadomesti mesečni tiskani račun, ki ga prejemate po klasični pošti in omogoča prihranek časa in stroškov. Odločite se lahko za prejemanje eRačunov v svoj predal elektronske pošte (email) ali/in v svojo elektronsko banko. Računi so elektronsko podpisani s kvalificiranim digitalnim potrdilom izdajatelja, kar zagotavlja verodostojnost podatkov. Pošiljanje računov v elektronski obliki omogočamo vsem strankam - fizičnim in pravnim osebam.

E-račun je enostaven za uporabo in okolju prijazen, saj nadomešča klasično papirno položnico.

Kako naročim e-račun?

Za prejemanje e-računov se lahko prijavite z vlogo za izdajo e-računa. Izpolnjeno vlogo oddajte na upravi Javnih služb Ptuj d.o.o ali jo pošljite na naslov podjetja: Javne službe Ptuj d.o.o., Ulica heroja Lacka 3, 2250 Ptuj. Lahko jo pošljete tudi na e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Kako se lahko odjavim od prejemanja e-računa?

V primeru, da se želite odjaviti od prejemanja e-računa izpolnite vlogo za odjavo e-računa. V tem primeru vam bomo ponovno pošiljali račune v fizični obliki na vaš naslov.

Vsa gospodinjstva, ki so vključena v odvoz odpadkov imajo stalno možnost odvažanja vseh vrst odpadkov na zbirni center CERO Gajke, Dornavska cesta 26  (tudi kosovnih in nevarnih odpadkov). Izkažete se s plačano zadnjo položnico in lahko oddate do 0,5 m3 odpadkov brez dodatnega plačila.

Delovni čas

Poletni delovni čas (od 29. marca do 31. oktobra):

Pon. - Pet.: 8:00 - 20:00
Sob.: 8:00 - 14:00

Zimski delovni čas (od 1. novembra do 28. marca):

Pon. - Pet.: 8:00 - 17:00
Sob.: 8:00 - 14:00

Lokacija

Natisni

Mestna blagajna

Mestna blagajna deluje na novi lokaciji, na Ulici heroja Lacka 1 (prostori nekdanje Uni Credit banke), kjer je občanom in občankam Mestne občine Ptuj omogočeno plačevanje položnic za naše storitve brez dodatnega plačila provizije. Prav tako se na blagajni urejajo reklamacije računov in plačujejo:

  • globe za nepravilno parkiranje na območju Mestne občine Ptuj,
  • položnice Komunalnega podjetja Ptuj d.d.,
  • položnice za Adriaplin d.o.o.,
  • komunalni prispevki Mestne občine Ptuj.

DELOVNI ČAS MESTNE BLAGAJNE:

Ponedeljek 08:00 - 14:00, zaprto med 11:00 in 11:30
Torek 08:00 - 14:00, zaprto med 11:00 in 11:30
Sreda 08:00 - 16:00, zaprto med 11:00 in 12:00
Četrtek 08:00 - 14:00, zaprto med 11:00 in 11:30
Petek 08:00 - 12:00, zaprto med 11:00 in 11:30
Sobota zaprto
Nedelja zaprto
Natisni

 

Dejavnost upravljanja tržnih površin pri Javnih službah Ptuj vključuje oddajanje tržnih površin v najem, njihovo urejanje, vzdrževanje in čiščenje. Ponudba zajema še oddajanje kovinskih ter lesenih stojnic in prodajnih hiš v najem.

Prizadevamo si, da s kvalitetnim opravljanjem storitev mestni tržnici ter drugih lokacijah, kljub naraščajoči konkurenci trgovskih centrov, oddamo čim več razpoložljivih prodajnih prostorov, ki jih tehnološko in funkcionalno prilagajamo zahtevam ter željam najemnikov.

Na tržnici se trgovanje opravlja v skladu z določili Tržnega reda in drugimi predpisi, ki urejajo trgovanje s kmetijskim in drugim blagom. Tržni red določa tudi pravice in dolžnosti upravljavca tržnic in prodajalcev. Trguje se na drobno z živilskimi in neživilskimi izdelki, po obsegu in pomenu za preskrbo prebivalcev pa so najpomembnejši kmetijski pridelki. Ponudba je pestra in odvisna od vremenskih pogojev, kakovost pridelkov in drugega blaga pa nadzorujejo pristojni inšpektorati ministrstev Republike Slovenije.

TRADICIONALNI PTUJSKI SEJMI V LETU 2025

Jurijev sejem 23.4.2025

Ožbaltov sejem 5.8.2025

Katarinin sejem 25.11.2025

PROJEKTI

- LAS, prodaja proizvodov slovenskih kmetij

- Kratke dobavne verige lokalno pridelane hrane v Spodnjem Podravju

- Domače je super